Dimineata si coloana vertebrala anchilozata

Stretching pentru coloana vertebrala
- faceti aceste miscari dimineata la trezire si va veti simti ca unsi :)



cow si cat pose – inspira in cow pose, expira in cat pose – repeta de 3 – 4 ori fiecare

Single Leg Spinal Twist – executati miscarea pe ambele parti, stati 3-5 respiratii pe fiecare parte si priviti spre bratul care este perpendicular pe corp

Adaugat in 2. Do Yoga & Be Happy & Eat Well
Etichetat , , , , , , , , , ,
Bookmark permalink

2 Responses to Dimineata si coloana vertebrala anchilozata

  1. Foarte multumesc :D D, acum am vazut postul, trebuie sa o introduc si pe aia cu Single Leg Spinal Twist.
    Momentan, la prima miscare, mobilitatea umerilor nu imi permite amplitudinea aia. Simt un blocaj cam cand ajunge mana la orizontala, dc nu chiar ceva mai devreme, pe la un 170 de grade.
    Promit sa fac zilnic rutina de exercitii si sa revin cu impresii peste cateva saptamani.

  2. Sanda says:

    orele de forta nu-ti permit…toti sportivii au umerii praf as putea spune. De aceea in occident se pune mult accent pe yoga pentru sportivi fiindca altfel arata bine pe exterior, dar devin rigizi si dezvolta multe probleme pe termen lung.
    http://www.de-azi.ro/power-yoga-este-pentru-toata-lumea/
    http://www.de-azi.ro/nba-players-finding-benefits-in-yoga/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>